Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (5-11 класи)
Критерії оцінювання НУШ
Якщо робота виконана бездоганно, доречними будуть такі фрази:
|
Супер |
Неймовірно |
|
Талановито |
Фантастично |
|
Дивовижно |
Приголомшливо |
|
Молодець |
Ідеально виконано |
|
Бездоганно |
Краще не буває |
|
Чудово |
Неймовірно |
|
Чудова робота |
Оригінально |
|
Чудова ідея |
Так тримати |
|
Прекрасно |
Відмінний результат |
|
Гарна робота |
Бездоганна робота |
|
Геніально |
Відмінна робота |
|
Гарна думка |
У тебе все вийшло |
Якщо у роботі є деякі незначні помилки, доречно використати наступні форми вербального оцінювання:
|
Ти робиш значні успіхи |
Це дуже втішно |
|
Добре впоралась/впорався |
Продовжуй у тому ж дусі |
|
Ти це зробила/зробив |
У тебе дуже добре виходить |
|
Рада/радий за тебе |
Я знала/знав, що ти впораєшся |
|
Ти швидко вчишся |
Ти на правильному шляху |
|
Твоя думка цікава |
Значно краще |
Якщо ви бажаєте емоційно підтримати здобувача освіти, скористайтесь такими формулюваннями:
|
Щодня тобі вдається усе краще |
В тебе є прогрес |
|
Ти сьогодні багато працювала/працював |
Це дійсно щось неймовірне |
|
Ти сьогодні гарно працюєш |
Тепер ти зрозуміла/зрозумів цей матеріал |
|
Тепер ти все зрозуміла/зрозумів |
Це завдання вдалося найкраще |
|
Старайся, ти можеш |
Ти вдосконалюєшся |
|
Тепер тебе ніщо не зупинить |
Вже виходить добре |
|
Цілком слушно |
Це здорово |
|
Отак правильно |
Цього разу ти це зробила\зробив |
|
Набагато краще |
Ти перевершила\перевершив себе |
|
Ти рухаєшся у правильному напрямку |
Ти докладаєш багато зусиль – у тебе все вийде |
Кожному буде приємно прочитати у своєму зошиті слова підтримки від вчителя:
|
Ти зростаєш над собою |
Сьогодні справи йдуть набагато краще |
|
Молодець, ти проявила/проявивсвою фантазію |
Твоя робота з кожним днем стає краще |
|
Ти робиш впевнені кроки вперед пппп |
Ти дійсно на вершині |
|
Ти вже маєш значні успіхи в цьому |
Я дуже пишаюсь тобою |
|
Щоразу краще |
Ти дійсно в темі |
|
Так тримати |
Ти все зрозуміла/зрозумів |
|
Я вражена твоєю роботою |
Ти майже все зрозуміла/зрозумів |
|
Як тобі це спало на думку? |
Я рада бачити, що ти так вправно працюєш |
|
Ти робиш все так просто |
Вітаю, тобі підкорилося складне завдання |
|
Дякую за відповідальне ставленнядо роботи |
Ти швидко вчишся |
|
Це найкраще, що ти коли-небудьробила/робив |
Я вірю у твої сили |
|
Я ніколи не бачила, щоб хтосьробив це краще |
Щиро радію твоїм успіхам |
Якщо у роботі є певні помилки, доречними будуть такі фрази:
|
Уважно перевір це завдання |
Уважніше, будь ласка |
|
Відшукай помилку |
Перечитай, спробуй знайти помилку |
|
Тут сховалась помилка |
Спробуй самостійно знайти помилку |
|
Треба ще раз повторити цю тему |
Не все вдалося, наступного разу буде краще |
|
Треба потренуватися ще |
Треба попрацювати додатково над такими завданнями |
|
Спробуй ще раз розв’язати це завдання ппппппп |
Є над чим працювати, я тобі допоможу |
|
Не поспішай |
Потренуйся виконувати таке завдання |
|
Зможеш самостійно знайти помилку? |
Хід розв’язку правильний, спробуй знайти помилку |
Формувальне оцінювання допомагає вчителю знайти необхідні доречні слова та коментарі до різних видів робіт: самостійної, парної, групової, проєктної діяльності учнів. Такі репліки дозволяють зробити зауваження без зайвих образ, підтримати та надихнути кожного оригінальним та несхожим на інших коментарем.
Корисна порада: щоб суттєво спростити свою роботу, вчителю достатньо роздрукувати усі ці фрази, заламінувати їх та використовувати під час перевірки зошитів. З часом більшість фраз швидко запам’ятовується.















