Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
АНКЕТА
учасника 2-го (обласного) туру
Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
Прізвище, ім’я, по батькові: Стьопіна Олена Валентинівна
Дата народження: 24.09.1984 р.
Контактні дані: тел. 0501716840, e-mail: stepina.elena1984@mail.ru
Освіта: вища, 2006 р., Харківський Національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, спеціальність біологія
Місце роботи: Мажарський загальноосвітній навчально-виховний комплекс (загальноосвітній заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад) Кегичівської районної ради Харківської області, тел. (255) 2-31-50, mazhnvk@meta.ua
Педагогічний стаж: загальний стаж роботи – 9 років, класний керівник - 6 років.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії
Проблема (тема) над якою працюю: Формування національної свідомості, патріотичних почуттів учнів засобами патріотичного виховання
Інноваційні форми роботи та технології, що використовую у роботі: проектні технології, інформаційно-комунікаційні технології, інноваційні види занять (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані).
Педагогічне кредо: «Щоб мати право виховувати інших, потрібно постійно вчитися самому».
Навчальна література, якою користуюся як класний керівник: науково-методичний журнал «Класному керівнику», «Виховна робота в школі», газета «Позакласний час», науково-методичний посібник «Сучасний урок» та «Організація виховної роботи».
Власний особистісний і педагогічний портрет
Я, Стьопіна Олена Валентинівна, закінчила Мажарський загальноосвітній навчально-виховний комплекс в 2001 році, вступила в Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди на природничий факультет. Після закінчення пішла працювати вчителем біології в рідну школу, де працюю і сьогодні.
На мою думку, діяльність класного керівника дуже цікава, багатогранна, трудомістка. Вона пов’язана з непередбаченими труднощами, невдачами, навіть розчаруваннями, а іноді – з безсонними ночами, сльозами… Все це так. Але коли бачиш, як на твоїх очах виростає Людина, як збагачується її духовний світ, як дитина починає усвідомлювати своє місце в житті, а у вирішенні проблем шукає підтримки в тебе і вдячна за це, забуваєш про прикрощі і безсонні ночі, а душу наповнює почуття глибокого задоволення. Сподіваюсь, що моя любов зігріє їх серця та торкнеться дитячих душ.
У чому полягає моя методологічна позиція класного керівника? У роботі вважаю головним забезпечення розвитку особистості кожної дитини, її творчого потенціалу. Відносини з дітьми будую на принципах співробітництва, співтворчості і пам’ятаю, що вчитель може допомогти дітям розвивати почуття прекрасного, пробудити творчі сили.
Усвідомлюючи, що класний керівник є для підростаючого покоління духовним посередником між суспільством і дитиною, прагну створити сприятливі умови для формування особистості, внести необхідні корективи у процес виховання, скоординувати зусилля педагогів, сім’ї, соціуму. В своїй роботі керуюсь принципом: допомогти дитині знайти свій ключ до успіху, створити умови, у яких вона розкриватиме свої здібності, творитиме своє життя, зростатиме духовно, творчо, інтелектуально й самовдосконалюватиметься.
Розуміючи важливість виховної діяльності класного керівника, відповідально виконую свої обов’язки, докладаю всіх зусиль, щоб виховання підлітків відбувалось в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, доброзичливості та толерантності.
Пропоную ознайомитись із моєю конкурсною роботою та іншими матеріалами.
|
|